-

Wednesday, May 26, 2010

Keje ofis banyak, logo Alhamdulillah siap!

Kalau nak kira keje kat ofis memang banyak..dan tak akan habis. Masa yg sama saya kena spent sikit masa utk siapkan logo member. So, saya sediakan 4 option logo supaya dia berpuas hati. Nanti dia boleh pilih yg berkenan di hati. Setakat nak buat logo tu nak kata payah tak lah payah tapi kena perah otak la sikit.

Bermula dari ayat utk di buat logo kemudian hinggalah kepada editing logo dengan photoshop.

Yg paling penting tulisan tangan kena lakar betul2. Sekiranya lakaran dah elok maka natijah logo nanti pasti terbaik punya!

Al- Munawarah. Logo ni saya gunakan jenis kaligrafi khat dewani jali. Ni first option.

Option ke 2. Kaedah tulisan khat sama tapi bentuk sedikit beza. Cuba perhati betul2...

Kemudian option yg ke 3 ni saya guna khat thuluth.



Dan option yg terakhir saya gunakan khat kufi.



p/s: Sesiapa yg berminat ingin tempah logo jangan segan hub. saya....:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...