Monday, June 7, 2010

Rehatkan minda sikit :)

Ulu Yam ooo ulu yam. Minggu ni 30 mei 2010 engkaulah tempat saya dan family melepaskan gian utk merehatkan minda yg berjela2 dalam kepala otak. Berserabut dan berlekar. Pergi ke Ulu Yam banyak lah pulak akar2 pokok yg berlekar2 sebagaimana berlekarnye kepenatan dalam kepala otak.

Nasib baik kedapatan air bukit yg tersangat sejuk. Puihhh! sejuk. Hilang terus penat!.

Anak jantan saya pulak tak duduk diam atas riba nak turun main air. "Abi abi nak main airr.." Saya yg cakap ni seolah2 dia yg cakap :). Sbb anak saya baru masuk bulan ke 9. Mana boleh cakap lg.

Waktu yg terbentang dan terluang luas kita orang guna habis2an. Mandi bakar ayam kemudian makan kemudian mandi balik. Sampaila kulit jari dah berkedut. Tanda sejuk la tu dan lama mandi.

Ha tengok tu muka dia relaks je..hai harraz harraz...




Ayam terbakar dah tu weii..


Secara tidak langsung kita orang sempatla menunjukkan skil (tak de sesiapa yg tengok pun). Skil apa tu. Skil mendirikan batu yg sedikit panjang di atas batu besar. Bukan setakat mendirikan batu tu je malah letak lagi batu kecil di atasnya. Nampak seolah2 batu tu berdiri dengan sendirinya. Alaa mudah je. Oooo mudah cuba buat kalau bisa. Nanti kalau ada kesempatan ambik masa sikit dan buat:)

2 comments:

Khairi said...

gambar seksi tu haha

Mhamdan said...

wak mane seksi, budak yg berbaju merah tu:
)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...