Tuesday, October 20, 2009

Uwa..uwaa








“Uwaa...uwaaa” Acu celik mata itulah bunyinye harraz. Sebaik saja letak kat mulut dia botol susu atau susu ummi dia.

Umm...senyap serta merta macam ada power yg memang power la dapat megalahkan bunyinye uwa tadi.

“Hei...” kuat sungguh anak abi ni ngepoh. Ummi dia mengeluh..

Nak besar cepat la tu.

Sekarang ni harraz dah bertukar. Bab kata dalam crite jepun tu “ Bertukar!!” Ha! bertukar apa la agaknya si harraz ni ye.

Cuba tengok, wajah kepala nye je yg bertukar. Dulu masa lahir rambutnya memang lebat sekarang dah saya botakkan.

Kesian kat dia jugak. Rambut tebal dah lah leni cuaca panas tak menentu. Kadang-kadang kita yg melihat ni rimas.

Satu lagi, kebersihan rambutnya akan dapat ummi ngan abi control.

Dia pun selesa. Kan gitu Harraz!.
p/s: Gambar kat atas gambar yg terbaru 'Bertukarrr!!!'

1 comment:

Khairi said...

ingat ko tukar pempes huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...