-

Monday, April 26, 2010

Kisah yg bakal menggegarkan negara...!!!!

Para blogger sekelian saksikan....kisah yg sangat menarik utk saya kisahkan utk u all sume...

SINOPSIS:


Sebuah novel cinta antara dua darjat. Cinta di antara si pemuda miskin yang kaya akhlak dengan sang gadis kaya yang miskin agama. Namun cinta suci telah melakar satu titik pertemuan jiwa yang mampu menitiskan air mata sesiapa sahaja.



SINOPSIS:


Sebuah thriller saspens fantasi alam ghaib. Ketika tentera syaitan mengepung syuhada Islam, sepasang kekasih menggadaikan cinta untuk menyelamatkan nyawa seluruh ummat. Berjayakah mereka? Kerana... jin hitam itu sangat jahat dan berpuaka. Tidak pernah yang terlepas dari kukunya....

P/S: Ni saya nak promote buku tulisan xarine, kalau ada yg sikit atau banyak tertarik hati boleh lah contact saya tanpa segan dan silu....

4 comments:

hakimfaridzul said...

melihat kepada review anda!!!
saya agak tertarik..
ada jual kat ne ek??

hamdan said...

hakim boleh terus beli online ngan saya..rm19 free pos..0199323912

Insyirah said...

Saya dah baca Bintang-Bintang Ke Syurga sangat best tapi Yuda belum lagi. (dengar kata seram)

p/s: Dapat free!

hamdan said...

boleh la cuba baca...insyirah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...