Monday, May 16, 2011

Ikan keli dalam kolah


Keluar makan tengahari tadi, tetiba je perut rasa sakit. Ini tak boleh mesti kena melabur dulu ni. Kalau tidak memang saya tak boleh makan.

Atas dasar ingin melabur tadi saya pun minta izin kepada penjaga kedai untuk tumpang bilik air jap.

Masuk bilik air kelihatan di bucu sebelah kiri pintu masuk satu kolah yg sederhana besar.

Saya pun intai ada apa dalam kolah ni ada air ke. Alorrr kotor nye air dia. Apa ke sebab air jadi kotor begini.



Rupa2nya ada binatang hidup dalam kolah tu. Seekor ikan keli besar juga. Aiii..special nye ikan keli ni siap hidup dalam kolah lagi.




Moralnye kolah telah disalah guna oleh tuan kedai hehe....org guna kolah untuk simpan air tapi dia kreatif bela ikan. Kedai makan kat mana ada la area kota bharu.


3 comments:

Khairi said...

bakpo tok igak nyoh huhu

Mhamdan said...

malah nak igak sbab ike tu idup etek, bilo kelik mai msia

KELI OH KELI said...

JoM siNggAh BlOG IkAn kELi..maCaM2 cErItA iKAn kELI aDa dI sini.....")AnYwAY sAlAM uKhWaH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...