Tuesday, May 3, 2011

Eh comelnye dia duduk

Lalu sorang kakak, "eh comelnye diorang duduk bertinggung 3 orang, adik kecil tu siap pakai kopiah lagi"

Tu la gelagat 2 orang anak buah dan sorang yg pakai kopiah. Mohd Harraz. Penat ler tu kalau duduk. Kalau tak duduk kita pula yg penat dok layan diorang.

Masa ni kat bandar jertih. Tengok gambar belakang tu nampak macam barangan perabut je. Ye memang kami sdang bertandang di kedai perabut pun. Kita sampai tokey cina baru je siap kemas barang2 dia. Semangat molek awal sungguh pegi kedai.

Kalau tak pegi awal2 panas. Memang panas cuaca sekarang. Sebab tu kalau mahu pegi mana2 kena bersiap awal2 pagi. Kurang sikit sakit kepala nye.

Anak Ust pakai baju bola kopiah memang tak lupa beb!. Hehe haraz memang dah biasa kalau time nak kuar pegi mana2 pun memang kopiah dia akan pakai. Bagus ler daripada kecil lg kita kena lentur betul2 anak kita ni.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...