-

Monday, June 13, 2011

Kontest ringkas ayuh kawan2


Saya ingin menghargai para sahabat yang tidak jemu mengunjungi blog yang tak seberapa ini dengan mengadakan satu kontest ringkas.

Kontest berkait rapat dengan blog kalau tak berkait rapat pun memang ada kaitan antara kontest ngan blog hmm.

Hadiah!...apa nak tau hadiah apa kalau menang kontest ni. Eh awal2 dah Tanya mau hadiah pe. Rileks lu. Hadiah nye sederhana lumayan. Walau sederhana tetap lumayan hah nanti saya bagitau.

Ok, pertama kontestnye begini.

Saya inginkan pendapat sahabat sekelian daripada tajuk.

“Berblog apa tujuan yang sebenar dan sebenarnya”

Melalui tajuk tersebut saya mahu sahabat cuba seberapa banyak mungkin listkan apa tujuan sebenar para blogger berblog.

Pendapat mestilah realistik dengan blogging jangan cakap merapu saya tak akan layan jikalau anda merapu.

Kemudian, sahabat listkan dan hantar kepada emel saya: hamowins@gmail.com beserta nama dan no tepon.

Jawapan anda semua adalah rahsia. Saya hanya akan paparkan hanya bagi jawapan yang dapat No 1 shj. Pengadil yang boleh dipercayai iaitu saya sendiri. Tiada unsur rasuah k!.

Tarikh tutup jam 5 petang esok (14/6/2011).

Hadiah hanya kepada mereka yang dapat no pertama sahaja. Maknanya tiada no 2 atau 3.

Hadiahnye merupakan jeng jeng jeng!!



Lumayan apa hadiah, nanti kontest lain akan menyusur dengan hadiah yang lebih lumayan hanya untuk sahabat sekelian.

Hadiah directly saya akan topup ke nombor tepon pemenang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...