Wednesday, May 4, 2011

Osama mati: Benar atau Bohong.

Betul ke Osama ditembak sebagaimana yg di war warkan oleh presiden US Barrack Obama kemudian body dia di campak ke laut. Apeke hal campak mayat ke laut. Simpan ler boleh masyarakat dunia tengok!. Baru senang sikit hati tengok mahu sahkan benar atau hanya omongan kosong si tua Obama.

Selepas pendedahan ekslusif ini dibuat maka timbul pelbagai cerita dan khabar daripada segenap ceruk dunia. Kita umat Islam jangan mudah terima ye apa2 berita. Lebih2 lagi berita dari pihak kuffar. Dengar berita relaks dulu kaji betul2 jangan mudah nak melenting. Alahaiiii osama mati dah!!!.

Bagi saya dalam 0.00% berita ini belum pasti benar. Sebab saya tidak tengok dengan sepasang mata dan di tambah dengan sepasang lagi kanta mata yang lain. Ha saya tak terima berita ini. Kalau saya ada masa kejadian dan saya tengok osama tercungap2 sedang mengalami sakratul maut baru saya boleh terima. Baru saya boleh sms ke member2 tepon ke yang Osama telah meninggal dunia. Memang kita kena berpendirian begitu.

Allah! Puak kuffar ni muka je nampak elok sebab di tampal make up sikit2 tapi dalam jiwa mereka “mampus Islam mampus puak2 mu”. Sebab Allah dah bagitau dalam Al-Quran takkan kita dah lupa kot apa yg Allah nyatakan. Maksud ayat 120 surah Al-Baqarah bunyinya begini “Sekali-kali tidak (Allah guna perkataan nafi wa lan bukan wa la ingin menunjukkan kepada kita bahwa memang tidak akan berlaku penerimaan puak yahudi terhadap agama Islam sehingga hari kiamat) terima atau reda oleh puak yahudi dan nasrani sehingga kita mengikut telunjuk agama mereka”.

Pendek kata, jangan dok harap la puak ni tak de dengki dalam hati mereka terhadap agama kita. Mereka tak akan senang duduk. Gelisah je sehari2.

Cuba sahabat perhatikan gambar di bawah:


Tengok gambar ni saya ambik di laman kompas.com berita Indonesia. Mengikut gambar tu kita nampak apa yg disebarkan bahawa mata Osama kena tembak tak betul. Sebab gambar telah di adobe.

Hah! gambar bawah kan nampak tu. Saya ambik dari laman youtube. Yg keadaan kepala org ditengah tu di crop lalu dia tampal ke kepala Osama. Sebab sama rupa bentuk kepalanya.

Kemudian saya petik kata2 Tuan Guru Nik Abdul Aziz



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...