-

Sunday, May 8, 2011

Hiasan: Ayat Tasbih dan Surah As-Somad

Assalamualaikum..semua,

Peluang masa sciput ini saya ingin utarakan kepada saudara/ri diluar sana bahawa pada 2 tahun lepas saya sempat berkarya. Karya saya sebagaimana gambar dibawah. Dengan ringkasnya, saya ingin menjual karya saya ini bagi mereka yang berminat.

Terlebih dahulu mari saya terangkan serba sedikit apakah yang terkandung dalam karya tersebut.

Pertama karya itu mengandungi ayat Allah swt. Ayat yg dimaksudkan ialah Surah As Somah. Atau orang tua-tua dia sebut ayat "Qul Huwallah".

Ok yang kedua karya itu juga mengandungi ayat tasbih. Sebagaimana lepas sembahyang lima waktu kita biasa berzikir dengan memuji Allah. Begitu juga saya aplikasikan tasbih tersebut dalam karya saya. Tidak lain tidak bukan ayat tasbih itu ialah "Subhanallah, Alhamdulillah dan Allahuakbar".

Ya, lg item yg digunakan kaler acrylic, kertas A1 memang tahan lama dan itu je. Selebihkan saya framekan agar kelihatan ekslusif.

Saiznye pula 27 inci x 35 inci. Memang sesuai sangat utk hiasan dalaman . Baik hiasan dalam rumah maupun pejabat.

Sesiapa yg berminat utk mengetahui harganya atau apa2 lah boleh terus hub. saya by emel atau fon 0199323912.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...