-

Wednesday, June 15, 2011

Syukran Niqobgirl.blogspot


Saya ingin lontarkan kalimah khusus utk saudari Niqobgirl time kasih banyak-banyak kerana beri ruang blog saya menerusi blog beliau dengan penambahan kunjungan pembaca ke blog saya.

Dalam konteks alam maya, saya bukan ahli yang hebat hanya sekadar untuk mengisi ruang kosong yang ada dan ada sedikit maklumat untuk dikongsi lalu saya paparkan melalui blog yang biasa-biasa. "Tok ganah mano" orang Kelantan cakap.

Paling kurang saya dapat memperbaiki penggunaan bahasa menerusi tulisan.




Melihat kepada Referring Sites di atas, selama saya promote berita dalam FB nampaknya tidak boleh menandingi kunjungan daripada Site niqobgirl.

Sekiranya sahabat sekelian mahu mengenali beliau sila ke laman blog beliau sebagaimana saya war-warkan di atas.

Terima kasih sekali lagi.

2 comments:

Insyirah said...

eh tak sangka ada entri khusus...

Mhamdan said...

mkasih la syirah, kna bgi hadiah ni ke syirah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...