-

Tuesday, March 16, 2010

Syukran untuk 'Cinta'

Apa nak dikata, terima kasihla kepada ‘ Cinta’ kerana semalam telah melonjakkan graf visitor ke dalam blog aku. Semenjak aku berblog trafik pengunjung memang tak pernah sampai pun ke tahap 50 orang. Tapi semalam, dengan penglihatan yang jelas aku bukak akaun aku dalam web stat counter berasa bangga la sikit kerana paras pengunjung telah melebihi paras 50 orang dalam satu hari.

Semacam perkataan ‘cinta’ ibarat magnet yang boleh menarik jiwa mereka semua tu untuk menjengok ke blog yang tak seberapa ini. Tu la aku dok tengah bikin satu novel berkaitan dengan ‘Cinta Al-Hafiz’. Nak tahu kisahnya nantila habis menulis nanti.

Ha cuba tengok graf bawah ni . Dalam bulatan warna merah kat graf tu seramai 62 orang pengunjung. Manakala tengoklah yang sebelumnya tu kan mendatar je. Tak ramai mana bilangan pengunjung..

Klik pada gambar untuk lihat lebih jelas

Kehadiran ini memberi sedikit semangat untuk blog aku. Tengok lagi dalam graf bawah ni ‘first time visitors’ pada hari isnin tiba-tiba menerima 55 orang pengunjung yang sehari sebelum tak da seorang pun pengunjung.



Aku tengok dan check memang ‘Cinta Al-Hafiz’ telah mengatasi ranking pembacaan yang telah lama di kuasai oleh ‘klinik satu malaysia’ Cuba tengok kat bawah.




Ni dalam masa sehari je bukannya sebulan.



2 comments:

Khairi Mohd said...

mak ai ganas nyo ramai gitu mo. Ore tok baco pun lagi huhuhu.

Nnt ore promot lagi hehe.

bhai said...

abe ngan ebi dok nulis abe nulis ebi edit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...