Tuesday, September 8, 2009

Selamat Datang Md Harraz.




Syukur bebanyak kepada yang Maha Esa. Tiada lafaz tiada kata yang mampu untuk diucapkan betapa besarnya NikmatMu.

Setelah 9 bulan, dia menetap dalam perut ibunya. Sekarang waktu untuk dia masuk ke alam baru sudah pun tiba.

Tepat jam 1.24 am di wad bersalin Hospital Jertih Terengganu bermulalah kehidupan baru bagi MHarraz. Berat 2.7 kg tahap kesihatan ok.

Aku berdebar-debar ketika tu. Jantung ni macam faham keadaan aku sekarang ni. Menanti saat kelahiran baby sulong. Tidak keruan. Jadi aku selawat banyak2 dan berdoa agar semuanya selamat.

Inilah saat paling berharga dalam hidupku. Menerima anugerah yang sangat bernilai daripada Yang Maha Esa. Lebih daripada emas dan perak nilainya.

Alhamdulillah zaujah tiada apa2 masalah yang serius cuma sakit nak bersalin. Itu je.Dah jadi lumrah bagi setiap ibu.

Tapi setiap kesakitan yang ditanggung dengan serta-merta hilang apabila melihat buat kali pertama cahayamata.

1 comment:

khairi said...

Buleh berambak ngn absyar huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...